Mr.Nuffnang sayer!!

SweeTy..

Tuesday, February 1, 2011

Mangsa Pervert..

Kali ni aku nak share story pasal sorang pervert yang aku pernah terkena ni.. Ngape aku cakap pervert? Ni yang aku nak story-morry ni...Bende ni jadi dah lame sangat.. aku form one mase tu.. Sekarang aku dah umur 24 tahun.. Korang kire sendiri la ye berape lame dah..hihihi!! 

Tyme sekolah dulu aku duk hostel sebab umah aku dengan rumah jauh.. Dalam 2 jam perjalanan la jugak..Satu ari ni, sekolah start cuti. Aku tak ingat la cuti ape..rasenye CNY sebab jalan mmg jam nenas la mase tu.. yelaa, sume orang start cuti.. Biasenye, family aku datang jemput kalu nak balik umah..tapi ari tu, sorang kawan aku ni ajak aku naik bas. Ok gak la, sebab boleh blajar balik sendiri.. Kirenye first tyme la naik bas mase tu. 

Pastu, sampai je kat stesen bas Kuala terengganu tu, org mmg ramai la yang berebut nak naik bas. Adelah sorang laki sebelah aku ni pakai cap merah+ baju purple( mengikut mata aku) duk berebut jugak nak naik bas tu.Last2 kitorang pun dapat naik la dalam bas yang macam sardin tu.. Tu pun kena berdiri dekat jugak la dengan tangga.

Dalam bas tu, laki yang bercap merah tu berdiri dekat aku. Pastu makin lame makin dekat. Aku dah mula rase pelik dah. Aku pun jauhkan cket dari die tapi die panggey aku suruh berdiri dekat die. Aku yang ala-ala cuak ni buat tak tau je laa.. Ingatkan tak de pape, skali laki tu datang dekat dengan aku.. Entah setan bertanduk mane la duk rasuk die, die geselkan badan die dekat aku..

Ish..Ish.. Tak leh jadi ni ... Aku yang tengah geram ni terus menjerit sekuat ati dalam bas tu. Pastu aku sempat tumbuk laki giler tu kat leher die 2 kali.. Terkejut dengan tindakan aku, die terus terjun dari bas yang tengah gerak laju cket dari kura-kura tu.. Satu bas terkejut dengar aku jerit pastu baru kalut-kalut tanye apehal..  Dorang tanye la kot-kot jadi pape, tapi Alhamdulillah tak de pape.

Yang aku pelik tu, ngape aku jadi mangsa..Nak kata aku pakai seksi, tak jugak sebabnya aku pakai uniform sekolah lagi mase tu. Siap bertudung labuh lagi sebab aku budak sekolah agama.. Ke sebab die nampak aku cam muka tak tau pape je, die berani buat kat aku? Entahlah.. Biler dah diri dikuasai setan, memang tak kire sape dah.. Yang pasti, sampai sekarang aku ingt lagi si pervert tu.. Kalu dapat, nak je aku kasi flying kick pulak kat die..Eh, aku trauma ke? hehehe! Tapi aku tak serik la naik bas lepas kejadian tu cuma aku tak naik dah bas tu. Aku dah tukar naik bas ekspress pulak..Lebih cepat, lebih selesa..

So, nasihat aku kat korang sume, ati-ati slalu ok..Jangan mudah percaya kat sesape.. Jangan takut kalu korang kena tau.. Cepat-cepat cakap kat driver bas tu..

PEACE!!!  

♥ Thanks For Reading ♥

javascript:void(0)

1 comment:

  1. Akak pun penah gak kena camni..TApi nasib baik akak sempat memblah kan diri dengan segera...

    Org mcm ni jawabnye memang nak kena blasah je...lepas ti ikat kat pokok kerengge...baru dia tau...heh

    ReplyDelete

Mr. Nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...