Mr.Nuffnang sayer!!

SweeTy..

Wednesday, February 16, 2011

1st Giveaway

hye all...
Korang pernah dengar tak Hammieheartshoppe ?
Akak yang termenung tu pernah dengar ey?
Mane akak dengar?
Hah? Akak pernah beli kain kat situ?
erm....
Sebenarnya tuan blog, Faraisha buat GA lagi kat blog ni..
Hadiahnye memang sgt best tau..
Nak tengok ke?

eh..ape tu?

 ni laa...
sepasang kain + an embossed lycra shawl
adiah ni untuk mereka yang pernah bershopping kat  Hammieheartshoppe..
 
chop!! chop!!
yang tak pernah jgn la kecewa plak..
ade gak adiah untuk korang..
nak tengok tak?

korang tau ke amende tu?
tu embossed lycra shawl namenye..
nak tengok tak kalu pakai cmne?


memang cantik kan?
kalu korang nak kaler lain, korang bleh beli je dengan Faraisha ni..
Harge pun murah and berbaloi kalu korang beli...
Bukan setakat shawl, kain cotton pun ade..
Cantik gak tau..
Nak tengok gak?
Ish..ish..
tamak sungguh korang ni...
hehehe!! gurau je laaa...

amacam?
kalu nak tengok lebih lagi, korang jenguk je blog Faraisha tu..
Leh try join GA sekali yee...

p/s: gambar dikidnap dari umah tuan penganjur ni...hehehe!!

♥ Thanks For Reading ♥

javascript:void(0)

1 comment:

  1. cm cun je tudung tu... dan cam mahal je gaya nye kn... :)

    ReplyDelete

Mr. Nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...