Mr.Nuffnang sayer!!

SweeTy..

Wednesday, February 23, 2011

Saya menang lagi..

Alhamdulillah...
Semalam menang lagi satu contest..
Nak tau contest ape?
Aku menang tempat ke 2...
Hadiahnya pun best sangat..
dapat kerongsang mutiara dari Sabah..
mestilah best kan?
hehehe!!!
Boleh aku wat bergaya ni..
tak pun kasi mak aku..
Bulan ni rezeki murah..
Ni kali ke 5 aku menang bulan ni..
Arap-arap terus dimurahkan rezeki macam MZ, Cutemum, Nana...
Semalam dah terima satu adiah..
tp tak sempat nak share lagi..
nanti free cket, aku share ok!!



♥ Thanks For Reading ♥

javascript:void(0)

6 comments:

  1. tahniah diucapkan.. semoga terusan mencapai kegemilangan..

    Jom selami entri ini: Harapan 2

    ReplyDelete
  2. @topimaginerahsianya senang je top..nak tau ke? blanje saye makan dulu..hahaha

    ReplyDelete
  3. asyik mng je kak mimie ni.jeles ar.

    ReplyDelete
  4. phewit~! ehhehe..congrats mimie! :P

    ReplyDelete

Mr. Nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...