Mr.Nuffnang sayer!!

SweeTy..

Tuesday, February 15, 2011

Cabutan Bertuah Bernilai RM100

wow!!!
Sape tak mau duit RM100?
tak mau leh kasi aku yee..
Kalu mau jom join ni..
Senang aje carenye..
Meh aku terangkan based on yang aku copy paste n edit2 dari blog penganjur..
hehehe!!

1. korang kena vote untuk dorg ni..
    Camne nak vote?
 korang klik sini..

lepas da klik korang akan ke satu page, ikut je 4 instruction kat gambar bawah ni untuk undi

1) tekan "MUG SHOT"

2) TEKAN "latest"

3) Klik butang page seterusnya sampai jumpa gambar (ID NO: 30377B Muhammad Norhan)
berita baik, sekarang da boleh search by name, search je nama tu..

4) vote untuk penganjur ok!! (jangan silap vote lak) 

 ok..sekarang pas siap korang vote sume tu, korang sertakan bukti lak yang korang dah vote..( print screen)
ni aku punye bukti..

tu tande aku dh vote...
Now, kne tag lagi 2 org or lebih..
aku nak tag:

~Yang lagi bestnye jugak sekiranya orang yg korang tag tu menang, automatik lagi rm100 ialah kepunyaan korang.. Best kan?

 Last sekali tinggalkan url korang dekat komen penganjur ok!! Berminat tak?
Kalu berminat, jom klik sini...

♥ Thanks For Reading ♥

javascript:void(0)

3 comments:

Mr. Nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...