Mr.Nuffnang sayer!!

SweeTy..

Friday, February 18, 2011

1st GiveAway By Nikisa Izas

Ade GA lagi..
Kali ni dari pemilik blog bewarna purple plak...
Namenye ialah.....
Nikisa Izas....

Korang nak tau ape yang aku suke kat blog Asyik Maiburogu ni?
Aku suke sebab blog ni kemas..
Senang aku nak bace..
Tapi, yang paling aku suke ialah......
Jeng...
jeng..
Blog ni wat GA laa..
Kalu bertuah, dapat adiah..
Kan?Kan?

Cepat join ye kengkawan...
klik je banner atas tu..
Tak yah susah -susah kne naik kereta pun kalu nak join tu..
heheheh!!

skrang mau tag:

♥ Thanks For Reading ♥

javascript:void(0)

3 comments:

  1. Agak2 kalau tak ditag, leh tak nak join (saje jeee..macm la rajin sgt...Hehehe)

    ReplyDelete

Mr. Nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...