Mr.Nuffnang sayer!!

SweeTy..

Saturday, February 26, 2011

win and win...

Di hari-hari terakhir di bulan Feb ni, aku sempat memenangi lagi satu GA..
kemenangan kali ke 7 bulan ini..
kali ni GA sempena Befday si Cilik, Adam Firdaus..
kat bawah ni aku share cket keputusannya..
ade 6 org yang bertuah..
aku punye yang no 71 tu...
Alhamdulillah..



nak tau ape yang bakal aku dapat?
menurut kate tuan penganjur, dapat keris..
kite tunggu adiah smpi ok..
pastu aku share la ng korang..
ok..mekaseh puan hayati..
jom lawat Puan Hayati..

♥ Thanks For Reading ♥

javascript:void(0)

4 comments:

  1. asyk2 kak mimie je ni.jeles r.tuah nme aimuni.hehehehe

    ReplyDelete
  2. Waaahhh.. Bestnye.. BAgus2.... Mesti tgh 'ong' ni!! Apa rahsia ? Hehehe

    ReplyDelete
  3. weehuu ~ saspek.. 7 dalm bulan ni? biar betik? haha...

    ReplyDelete

Mr. Nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...