Mr.Nuffnang sayer!!

SweeTy..

Tuesday, February 15, 2011

Kad pada 14 Feb...


Ping..ping.. abang posmen yang peramah datang rumah aku semalam dengan  motosikal seragam seluruh Malaysia tu..  Ade 2 keping surat je aku tengok.. Dua-dua untuk aku... sekeping warna putih, sekeping kaler biru.. Pasti la kaler biru yang lagi buat aku teruja.. Yang putih tu, tengok sekali aje dah tahu dah peminat mane yang hantar.. Hehehe!! So, pada kawan-kawan seangkatan, jangan lupa bayar hutang PTPTN anda ok!!
 
Bler bukak yang kaler biru, waaaaa.. ade org antar kad la kat aku.. Nak tengok tak? Jangan jeles taw!! Hehehe..
Ni la die.. 

Comey kan?

Ops!!! Itu bukan Kad Valentine ye kawan-kawan.. Aku tak pernah sambut Valentine ni sebab setiap hari aku sentiasa menyayangi orang sekeliling aku.. Itu kad birthday dari kawan aku tyme sekolah dulu..

Terharu sesangat...Aku trus mesej kawan aku tu cakap tenkiu.. Katenye mau mengembalikan zaman kegemilangan kad..Bagus gak kan? 

 Terima kaseh bebanyak Farah Izzati Bt Ismail..


♥ Thanks For Reading ♥

javascript:void(0)

0 comments:

Post a Comment

Mr. Nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...