Mr.Nuffnang sayer!!

SweeTy..

Thursday, February 3, 2011

GA sulong sempena cuti perayaan CNY

Selamat tahun Baru China...
Korang nampak gambar atas tu?
Chop..chop..jgn salah sangka..
aku bukan berniaga bungkus hamper laa..
itu banner untuk GA laa..
Korang tau adiah die?
Memang sgt gempak..
tak caye?

bukan 1, tapi 2... 

tu diaaaa...
terkeluar bijik mate korang tengok..
tu laa...aku cakap tak mau percaye..
ehem..ehem..
cuba bayangkan kalu aku yang dapat..
konfirm la almari mak aku jd tumpuan..
aku nak bagi kat mak aku laa..
sebab mak aku sangat suke pinggan mangkuk ni..
aku nak beli, tak mampu lagi...
mcm ni je la carenye..
lagi satu, bleh aku tunjuk tak sia-sia hobi berblogging aku ni..
bukti jugak kawan-kawan blogger ni pemurah..
kan?kan?
korang nak join jugak?


♥ Thanks For Reading ♥

javascript:void(0)

0 comments:

Post a Comment

Mr. Nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...