Mr.Nuffnang sayer!!

SweeTy..

Wednesday, February 2, 2011

Blog:Like vs Dislike..


Semenjak ade blog sendiri ni, aku makin ske jalan blog kawan-kawan lain..
 Yang aku sukenye kat blog korang kalu:

1)      Ade entri best2
Skali aku dah terlekat kat blog korang, sampai ke lubang tikus aku cari gali..Maksudnye, mane2 yang aku rase menarik, aku akan bace.. Tak kire la entri korang yang lame2 skali pun.. Tak pe blog korang simple, asal entri  menarik tertarik daboom je aku layan..ajar la aku buat menarik cam korang jugak!!!

2)      Tengok blog comey2
Aku ni buta it cket + traditional. Jadi, tak pandai nak buat comey-comey. Dapat cuci mate tengok korang punye pun kire dah suke. Aku pernah jugak buat yang gerak-gerak tu tp aku tukar balik sbb aku sendiri nk tgk pun tak pandai..hehehe!! old fashion la ni..

3)      Ade Contest @GA
Ni memang feveret aku..Aku pun tak tau dah berape byk contest dah aku join. Menang ke kalah, aku tak kesah.. Kalu menang tu, kira rezeki laa..adiah pape pun tak kesah jugak.. Sebab utama aku tertarik wat blog ni pun sbb aku tengok byk contest..alang-alang ade, baik aku join..ye tak? Bikin aku teruja and berdebar-debar nak tau keputusan la bler join contest ni..Lagi satu, bleh tengok kwn-kwn lain punye kreativiti..Alhamdulillah, setakat ni, dah 2 kali rezeki aku..

Tapi jujur aku cakap  sepanjang aku jalan-jalan tu, aku paling tak duduk lame @ bace cepat-cepat sekiranya...

1)      blog korang ade lagu..
     Jgn ingat aku anti lagu plak..Yang lg aku kluar cepat-cepat kalu lagu tu tak bleh pause.. Korang kalu nak letak lagu, bagilah pluang aku pause lagu tu...Tak de la aku nk kuar cepat-cepat sebab aku ni jenis akan bace ape saje yang aku rase menarik kat blog korang.. tak kire entri korang yang baru atau lame..yelaa, kt blog aku tak menarik.. Mestilah aku nak bace yang menarik kat korang punye kan?Tambah2 aku ni baru sesangat kat dunia blog ni... Kenalah blajar dari korang yang senior-senior ni.. 

Lagi satu, aku biase jln2 bace entri korang ni smbil bukak YM. Aku selalu buat voice call dengan sorang kawan yang aku kenal kat YM ni.. Jadi, terganggu la cket kalu ade lagu tak bleh pause tu..Yang terganggu tu sebab, aku kene dengar btol-btol die cakap ape. Ialah, bahasa die bukan bahasa utama aku..Tapi aku pernah terkejut sampai terloncat dari katil kot gara-gara lagu kat blog someone ni.. Aku tak tau la lagu ape tapi bler aku bukak je blog die, terus lagu ala-ala kategori terjerit2 tu kluar.. Nak tercabut headphone kat tlinge aku tu..Nasib baik tak cair taik tlinge aku..sorry2, terkasar bahase plk..heheheh!  

2)        blog terlampau berat
Hehehe!! Kadang-kadang aku pun tak sabar jugak..Tak tahan nak tunggu lame-lame.. Jenuh aku nunggu..last-last aku give up..Aku pun say hye hye bye bye je laa...Sorry bebanyak yer...

p/s: jgn marah@ kecik ati...

♥ Thanks For Reading ♥

javascript:void(0)

3 comments:

Mr. Nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...