Mr.Nuffnang sayer!!

SweeTy..

Tuesday, February 8, 2011

Contest Gurauan Terlampau By Hanys

Kali ni aku nk citer gurauan terlampau dikenakan oleh budak-budak nakal yang perasan comey ni pade aku..
Tyme tu aku n dorg ni gi Pantai Morib...
Pastu kitorang main kejar2..
dh penat, kitorang pun rehat2 smbil tergolek2 ala-ala dugong..
sedang aku golek2 guling2 lagu hisdustan tu, dorang  dtg beramai2..
menggunakan power super duper rangers, dorg mengangkat aku n letakkan dlm lubang..
korang tgk sendiri la ape dorg buat kat aku ye...

ape jd last2?
tengok ni..
.
.
.
.
.

mentang-mentang berat aku 40kg je, berani korang angkat aku yeee....
pastu pandai2 plak ltak pasir sesuke ati korang..
aku bukan patung la weiii...
tunggu la aku jadi Org Ijau nnt!!!

nak tag:


♥ Thanks For Reading ♥

javascript:void(0)

2 comments:

  1. hahaha~mentang2 berat 40 je..so moral of the story, naikkan lagi berat tu, takde lah org sesenang nak angkat..
    hihi
    btw, tQ sbb join..
    ;D

    ReplyDelete
  2. btw dear, mimie tak link banner contest tu lagi..
    sila link ye..
    tQ..
    ;)

    ReplyDelete

Mr. Nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...