Mr.Nuffnang sayer!!

SweeTy..

Friday, February 25, 2011

CONTEST: ADA APA PADA NAMA?

malam yang penuh ketenangan ni, aku nak join contest ni..
aku nak share dengan korang sume pasal my name..
korang pun nak share gak ke?
yelaa...yelaa..
korang klik je banner atas tu..
jangan lupe bace skali syarat-syarat yang aku copy paste dari blog penganjur ni..

Nama Penuh..

Nama penuh aku ialah NURUL AIMUNI BINTI ADDNIN..
Korang pernah tak jumpe org yang nama macam aku?
Aku sangat bangga dengan nama aku sendiri..
Menurut mak aku, nama tu diberi oleh mak cik aku...
Mekaseh ye Cik Da give me that name..
Aku bagitau maksud nama aku dulu ye..
NURUL= CAHAYA
AIMUNI= KEBERKATANKU
= CAHAYA KEBERKATANKU=
Aku nak bercerita cket bout my full name ni..
Satu hari aku pergi interview untuk jadi guru di sebuah sekolah swasta..
aku menunggu di luar sebelum dipanggil masuk..
kemudian, datang seorang lelaki yang berpenampilan biasa dan bertanyakan namaku..
kemudian, beliau berkata" Jarang orang yang bernama Aimuni ni.. Agaknya orang yang bernama Aimuni ni orang hebat sahaja".
Mungkin berkat daripada maksud namaku serta katanya itu, aku berjaya mendapat kerja di sekolah tersebut..
Alhamdulillah..dan lelaki yang bertanyakan namaku itu sebenarnya adalah orang yang menemudugaku...
Aku juga merasakan diberkati apabila guruku memanggil nama 'AIMUNI'..


Nickname
Aku gunakan Mimie as my nickname kerana sejak aku dilahirkan family memanggil aku dengan nama itu..
Aku sering menggunakan nama Mimie Addnin sebagai tanda aku bangga dilahirkan sebagai seorang anak abah aku.. rase sangat match name tu..
hehehe!!

M~mimie,
I~ingat!!
M~masa
I~itu
E~ emas

Pendapat tentang nama Yad'z
 aku rase pemilik nama Azyaleeya ini dipanggil Ya sebenarnya.. Tapi kekadang nama seseorang itu perlu juga dikomersilkan..ala-ala artis gitu!! So, bagi nampak lebih menarik, nama itu ditulis Yad'z..

yang ingin kutag ialah:
NAJWA NAPATAH

♥ Thanks For Reading ♥

javascript:void(0)

2 comments:

  1. huhu.. nama sya taufiq.. maksudnnye pertolongan... kalo ade nk mintak tlg, roger2 la sy k.. :).. gud luck :)

    ReplyDelete
  2. nyesl dh reveal nama najwa hari tu.T_T.
    thnks tag,,gud luck kak mimie.

    ReplyDelete

Mr. Nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...