Mr.Nuffnang sayer!!

SweeTy..

Wednesday, February 23, 2011

Contest aku, dia & kamu

wow!!!
contest yang best..
adiah pun mmg sangat best....
utk gmbar aku, dia dan kamu..
jeng..jeng..
v
v
v
v
v
v
v

itu gambar aku, arwah atuk and my pak cik yang bongsu..
Atuk aku meninggal pada 10 April 2003.. sakit angin ahmar..
Aku as cucu sulung memang sangat rapat dengan atuk aku..byk waktu kecilku dihabiskan dengan atuk aku..
atuk meninggal depan aku tanpa aku sedari..
Pergi dalam keadaan koma..
Lebih kurang selepas Maghrib pada malam Jumaat..
Saat-saat yang tak pernah aku lupa hingga ke saat ini..
Untuk Atukku..
Moga tenang di sana..
Terima kasih atas segala kasih sayang itu..
Terima kasih juga terus sabar mengajar aku mengenal Al-Quran..
Hanya doaku mengiringimu...

Pak cikku..
sudah berusia 31 tahun ini..
terpaksa mengalah dengan kehadiranku?
hehehe!!
yang pernah segan membawa aku ke mana-mana ketika kecil dulu..
alasannya?
kerana aku seorang perempuan...
^_^
yang pasti kitorang berdua sama-sama comey kan kat gambar tu?
cepat...cakap kitorg comey..
kalu tak....
takmaukawan!!!
gurau je...
 
p/s: mau tag sume kengkawan yang dtg ke blog ni..mau join, klik je banner tu..





♥ Thanks For Reading ♥

javascript:void(0)

0 comments:

Post a Comment

Mr. Nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...