Mr.Nuffnang sayer!!

SweeTy..

Friday, February 25, 2011

adiah dah sampai...

Assalamualaikum...
Malam ni aku nak share ng korang adiah yang aku dah terima sepanjang minggu ini..
lame dah sampai tp aku dilanda kebizian cket..
tangguh punye tangguh..
malam ni baru dapat publish..
Kite tengok yang paling awal aku dapat ye..
ini la die...
v

v

v

v




ini aku dapat dari Kak rose..
dapat saguhati aje..
aku kasi mak aku tudung ni sbb mak aku suke pakai tudung macam ni hari-hari...
mekaseh kak rose..
ape kate kite lawat Kak Rose malam ni?

Seterusnya...
adiah kedua aku terima setelah aku berjaya meneka birthday penganjur..
adiah pun aku suke sangat..
abis sume kawan-kawan tempat kerje aku tengok adiah ni..
heheheh!!

nak tau ape?
v

v

v

v

nak tengok lagi jelas?

itu la die..
perfume dari avon gitu!!!
mekaseh bebanyak puan penganjur..
nak knal puan penganjur ke?
jom ke blog Puan Nina..

Last adiah aku terima semalam, Khamis...
Adiah yang ni pun aku suke sangat..
kawan-kawan siap jeles lagi ble aku buat segmen menunjuk-nunjuk kat tempat keje...
adiah ni aku dapat bukan sebab aku menang GA yang dianjurkan even aku join GA tu..
tapi ...
sebab kebetulan befday aku sama dengan befday penganjur..
sangat murah hati penganjur tu..
korang jangan jeles taw...
hehehe!!
jom tengok adiah yang best tu..

v

v

v

v




nak kenal sape ke?
itu la dia Deqlis...

p/s: sori kualiti gmbar kurang memuaskan..pakai hp aje..

♥ Thanks For Reading ♥

javascript:void(0)

0 comments:

Post a Comment

Mr. Nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...