Mr.Nuffnang sayer!!

SweeTy..

Tuesday, February 1, 2011

RoseBussinessMind Ist ever GiveAway

Hye Korang..
tadi aku jenjalan pastu jumpe la satu blog ni..
Owner blog tu named Kak Rose..
korang nak tau ape lagi yang best pasal blog Kak Rose ni?
Kak Rose ni ade jual macam2 tau..
Salah satunya ialah tudung..
Meh la nak tunjuk cket..
Korang tau tudung name Iman Suraya a.k.a Tudung Rozita Cik Wan?

inilah tudungnye..
aku amik gmbar ni sbb aku paling berkenan yang ni..
Byk lagi taw kaler lain..
Kalu korang nak tengok, korang klik sini..

Chop!!
ade banyak lagi la koleksi lain..
Korang pernah dengar biskut kacang barli tengah?


Ni pun kak rose ade jual tau..
murah je...

Yang ni paling memikat ati aku..
Korang pun mesti suke gak kan?
Korang tak payah susah-susah nak gi Sarawak..
Korang order je dengan Kak Ros..

Dari jalan-jalan aku tadi, bleh kate Kak Rose ni sediakan pelbagai barang laa..
Korang nak order pun senang je.
Harge pun berpatutan..
Yang paling best, Kak Rose ade buat GA..
Hehehe!!
Ok laa..
Tu yang bersemangat besi aku promote blog Kak Rose ni..
Eh, korang nak join jugak ke?
ok..ok..
Sape-sape berminat nak usha secara lebih-lebih, meh aku bawak korang ke blog Kak Rose..
Cepat-cepat naik Mimie's Flight..

♥ Thanks For Reading ♥

javascript:void(0)

2 comments:

Mr. Nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...