Mr.Nuffnang sayer!!

SweeTy..

Wednesday, January 19, 2011

Kembara Cuci Mata

Selamat datang sume..
ari ni aku nk bawak korang jlan2 ke satu tmpat ni...
Jom ikut aku mulakan kembara kite..

cepat teka!!! mane aku nak bawak korang pergi?

KLCC ke?

sinilah!!! tmpat ni name die kompleks kraf..tau kt mane? dekat Jalan Conlay...

jap2...nk masuk, amik gmbar dlu ye..hehehe

tu dia..cantik tak? aku tanye pasal baju blakang tu, bkn pasal aku ...

yg ni aku suke...kalu la aku dapat...berangan jap yeee!!

bersantai jap..bangku ni pun ade dijual taw!!!mmg gempak umah korang kalu ltak ni..

lagi pasu comey...jgn la tgk aje..bkn korang je nk pakai baju lawa, umah pun nak pasu lawa gak..

ish..ish..bersinar tu...ni wat hantaran kawen korang konfirm cantik!!

 ade lagi ni...wat adiah utk kawan2 korang kt negara lain pun sesuai gitu..

 penat dh ni...mane lembu ni...aku nk balik dah ni...

p/s: aku bkn duta kraftangan malaysia..saje nk share kembare aku ni..jgn lper jejak kaki kt sini ye kawan2!!..mcm2 lg barang ade..aku x smpat nk amik gmbar.. murah+mahal+kecik+besar+klasik+baru=macam-macam ada..

♥ Thanks For Reading ♥

javascript:void(0)

2 comments:

  1. wah.. sakan posing ya mimie... menarik la tempat ni...

    ReplyDelete
  2. cik gayah jgn lpe lawat tmpat tu...mmg best..

    ReplyDelete

Mr. Nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...