Mr.Nuffnang sayer!!

SweeTy..

Friday, January 7, 2011

HYE..




First tyme aku menulis kat sini..aKu wat blog ni pun sbb saje nk try bende baru..plak tu aku tgk byk yg mnarik kat dunia blog ni..macam-macam ade...bleh kate pencabar terdekat untuk astro laa... arap-arap  bende ni bleh bagi something kat aku...

Tmbah lak skrg ni, aku byk mase free..tapi kdg-kdg, slalu gak x cukup mase..lpe nk knalkan diri td..name aku mimie..tau cmne aku? Aku ltak 2 gambar aku tyme kanak2 riang ria dlu n korang leh bayangkan cmne aku skrg n utk sape yg knal aku, leh compare aku ng budak bertuah kat gmbar bawah ni..

umur setahun

Itu gmbar arwah atuk aku n pak cik aku..Atuk aku ni mmg baik la ng aku..slalu ikut die gi kedai pagi2 sbb nnt dpt bli kuih kacang..tghari or petang gi lagi sbb nk bli eskrem..tyme kcik jgk la aku ngamuk kat tiang kedai jam sorang apek ni sbb nk jam punye pasal..

mak aku nk blikan yang mcm budak2 kcik umur 3-4 thun skrg pakai tu je sbb murah n aku mmg x tau lgsung tgk jam..tu yg ngamuk tu..aku tgk atuk aku n abah aku pakai jam yang ade no 1-12..aku pun nk yang gitu gak laa..last2 atuk aku blikan..hehehe!! agaknye, badi tiang kedai tu dh terlekat kt aku kot sbb smpai skrg aku akan gi bli jam kt kedai tu..   
agak2 same tak ng aku skrg?

♥ Thanks For Reading ♥

javascript:void(0)

0 comments:

Post a Comment

Mr. Nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...