Mr.Nuffnang sayer!!

SweeTy..

Tuesday, January 18, 2011

AKU WANITA!!

http://www.benashaari.com/2011/01/segmen-aku-ini-wanita.html

Thanks utk Incik Ben Ashaari sbb bg pluang wat entri ni...pluang luah perasaan..nk tahu lbh lanjut? klik link tuu..
kali ni aku ingin menulis on behalf of my frens sbb aku x byk pengalaman ttg lelaki ..idup aku mmg dikelilingi oleh lelaki di rumah sbb aku je sorg heroin kat umah ni..
sejak usia 13 tahun, aku byk habeskan mase ng kengkawan dan hinggalah di usia 24 skrg, aku mule kmbali ke pangkuan keluarga..
bkn sbb aku bermasalah, tp sbb aku pergi bertapa..hehehe!!

aku biase jd geram bler tgk kawan aku jd mangsa..tgk kawan dipermainkan oleh lelaki terutamanye lelaki yang bername suami..ape masalah aku pun x paham laa...padahal dh dapat isteri cantik, lg berkerjaya dr dia, anak comey..tu pun x reti2 nak bersyukur lagi..x pikir ke ape yang korang buat ni x mustahil akan terjadi kat ank korang plak..korang pk nak enjoy je ke? lg yang buat aku geram ialah kawan2 korang pun bleh plak berkomplot same menipu yee..elok sgt la tu...
korg nk test market ke?  elok korang batalkan aje niat kalu berniat gitu..korang pikir ape korang rase kalu ur wife buat bende yg same kat korang? ke korang menjerit keriangan je? so, sebelom buat pape, pikir la dengan ati,akal dan iman..

p/s:sorry kalu terkasar n jgn terase buat sape yg bukan seperti cerite di atas...heheheh
♥ Thanks For Reading ♥

javascript:void(0)

0 comments:

Post a Comment

Mr. Nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...