Mr.Nuffnang sayer!!

SweeTy..

Tuesday, January 11, 2011

Sayang n Usaha?

 







hye korang..
sejak wat blog baru ni, aku asik join contest je..smpi x smpat nk post pape...sonok gak ade contest2 ni..
aku pun plan nak wat jugak sempena my coming birthday...tgh pk lg contest ape yg sesuai...just for fun..
sape2 ade idea leh la suggest kat aku..korang sume ni sporting laa..tu yg best tu..pengubat duka lara...

kali kau nk citer ape yg aku dpt dr radio smalam..ade ceramah dari dato' dr.fadzillah kamsah..
kate beliau, minda kite sebenarnye leh berkomunikasi dengan org lain dengan cara ingat wajah org tu n cube la sampaikan ape yg kte nk smpaikan..
Insya'Allah, bende tu berhasil..
pastu, kalu kte sayang seseorang tu, cubalah antar mesej padenye dan tyme yg elok ialah tgh malam..why? sebab tyme tu kte dah abes stress keje..
mesejnye berbunyi...Ya Allah, aku sangat menyayangi hambaMu yang bernama........................sampaikanlah rase atiku ini padenye dan semoga die juga dapat menyayangiku...
bayangkan wajah org tersebut n antarlah mesej dgn penuh ikhlas...
InsyaAllah, impian anda akan termakbul... 
Amin...

korang try la buat yeee...di samping tu berdoalah slalu padeNya kerana sehebat mane pun kite, tetap kembali kepadaNya...

♥ Thanks For Reading ♥

javascript:void(0)

1 comment:

  1. xpew..
    join contest or segmen
    ley tingkatkan trafik.. :)

    ReplyDelete

Mr. Nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...