Mr.Nuffnang sayer!!

SweeTy..

Friday, January 14, 2011

Aksi Hot..

Hot! Hot! Hot!

Ngape? Korang x caye? mau x hotnye...aku n bdk2 umah aku(ppuan je) n bdk control comey bertiga tu melantak durian berbakul..pastu makan lg laksa penang yg ida wat..best la ida..mekaseh yee..
rindu sume bler tgk gmbar kepanasan ni..hehehe!!

team kuat melantak.. 

x ckup isi, kulit pun ko nk telan gak ke mal..
anak sape tu smpi jilat jari..ish..ish..

nisa...duk sopan2..jgn telan bijik durian plak..

dh tersenyum comey ye ble dh abes melantak..yg kt blakang tu cm x cukup je..siap terpegun tu tgk kulit...

 atasi kehotan itu,aku pun minumlah air gne pangsa durian...ati2!!

 syikin, si duta colgate baru bergambar dgn min, si pemanjat pokok rambutan..hahhaha!!

ni la die aku bersame penganjur xtvt memenuhkan perut ari tu...mekaseh daaaa!!!

sdap ni laksa penang...smpi bermangkuk2 aku makan..mau makan lagi..

wani..tersadai di sofa setelah kekenyangan memenuhi segenap ruang...hehehe!!

inilah aksi2 panas kami yg menelan 2 bakul durian...
yg paling best tyme otw blik shah alam, aku,nadi,ramzi,akmal n khai mengalami kesesakan jln raye yg amat dasat smpi ade org tu mmg hampir2 terbuang dlm kete...hahahah!
papepun,sayang la korg sume...


♥ Thanks For Reading ♥

javascript:void(0)

0 comments:

Post a Comment

Mr. Nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...