Mr.Nuffnang sayer!!

SweeTy..

Thursday, December 26, 2013

Pertemuan kami yang pertama...

Satu petang di kala bermesej-mesej dengan temanku ini..
Tetibe..
" Mimie, jom kite jumpe nak?"
" Nak datang sini ke?"
Hati mula menyanyi lagu "Percayalah.."
"Nak balik kampung Rabu ni.. On the way tu boleh la jumpe kejap.."

Aku?
Apa lagi..
Dan-dan la setuju..
Sebenarnya memang kitorang tak pernah jumpa even dah kenal since 2011..

So?

25 December 2013..

Pepagi lagi aku dah keluar nak jumpe temanku ini..
Destinasi yang dijanjikan adalah pusat niaga Paka..
Korang kenal ke?
Alaaa... takkan tak kenal kot..
Paka tu ala-ala Milan la..
Hehehe!!

Camne nak kenal ye?
Ala-ala blind date yang kena cari ikut kaler baju ke?
Buatnya ramai pakai baju kaler gitu, camne plak?
Up cket la kakak...
Cari plat kereta sudah!!

Pergi-pergi je terus nampak uollsss..
Nak berlakon malu-malu ayam ke tak ye?
Tak de maknanya..
Turun je kereta terus..
" Lor.. Mimie ni kecik je ye.."
Nak je aku cakap macam ni..
" Apa lagi.. Belanje la breakfast I pagi ni.. Baru la tinggi sikit.."
Tapi.. kang terkejut plak die tengok perangai aku karang..
Terpaksa la control ayu dulu...
Hehehe!!

Even first time jumpe face to face, gaya macam dah kenal lama je..
Siyes sonok..
Sampaikan lupe nak ambik gambar bersama..
So, sorry la korang..
Tak de la gambar nak tunjuk kat korang..
Siap kitorang plan nanti nak jumpe lagi..

Tetibe je rase nak nyanyi lagu " yang teristimewa" plak..
Sebab die memang die teman istimewa..
Aku kenal die melalui blog..
 Die blogger jugak..
Tapi tak pernah die letak gambar die kat blog..
Tang tu memang kontra benor la dengan aku yang tak habis-habis tayang muke sendiri ni..
Hehehe!!
Boleh kate selame ni aku berkomunikasi dengan orang yang aku tak tahu pun camne fizikalnya..

Hensem ke?
Korang ni...
Ingat aku ni ape?
Dia tu girl laaa....
Aku kenal die as Shekechik a.k.a Niq..
A nice girl..
Younger than me..
The best part is..
Boyfriend Niq yang belanje breakfast kitorang..
Macam tau-tau je aku nak mintak belanje kan..
Tapi..
Nyesal plak tak makan...
Ngape la aku pi order minum jee..
Siyes rase nak guling-guling menyesal ni tau!!! 
Hehehe!!

To both of you..
Thanks taw!!
Datang la lagi sini..
Leh lepak lame-lame nanti..
Pastu leh belanje I lagi...
Hahaha!!
Kawen cepat-cepat..
Nanti I belanje replika rumah sebijik...
Mesti korang nangis terharu kan?

Pssttttt...nyesal plak tak conteng sikit kat jalan as tanda tempat pertemuan kita yang pertama kan?
Ok..jumpe lagi...
^_^










♥ Thanks For Reading ♥

javascript:void(0)

0 comments:

Post a Comment

Mr. Nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...