Mr.Nuffnang sayer!!

SweeTy..

Tuesday, February 21, 2012

Bile perasa bercampur..

Vanila Coklat..
Tu aku panggil perasa bercampur..
Last-last jd haru biru.


Korang tgk tak citer tu?
Tu la slh satu cite yg aku layan tyme mlm..
Kalu tak, mase aku lbh byk depan laptop ni..
Sampai dah biru mate aku ni duk ngadap laptop..
Cket je lagi aku plak yg nk masuk laptop ni..
Aku geram plak tgk citer tu..
Ngape la suke benor runtuhkan masjid org ni..
Pastu perangkap tu plak asik gne ubat kasi pening,,
dan-dan je dpt ubat pening tu..
Minum seteguk dh pening..
Tak bleh ke minum seteguk.. sejam pastu baru pening?.
Tak tgk kan kate tak menyokong cite mlayu plak..
Lg satu, tak bleh ke kalu wat cite tu biat nmpak logik cket..
Byk sgt cite yg menunjukkan ketidaklogikan skrang.
Pelakon sume mmg muke yg bleh cari makan laa..
Tp..
bab lakonan plak, more to kayu..
Sori.. Ok, Jgn suruh aku plak berlakon..
Mmg trus jadi keras cam besi la...
Ok.. Stop membebel Mimie!!
Good Nite!!!

♥ Thanks For Reading ♥

javascript:void(0)

0 comments:

Post a Comment

Mr. Nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...