Mr.Nuffnang sayer!!

SweeTy..

Tuesday, March 4, 2014

SE : 13 FEBRUARY 2014..

Assalamualaikum…

13 Feb 2014...
Eh...
Ni dah bulan Mac kot…
Awat ko masih dengan Februari lagi Mimie?

Lor…
Korang tak tahu ke?
Meh sini nak habaq mai….
Korang tak perasan ke tu macam tarikh wajib aku stori kat sini?
Memang sentap sampai tapak kaki la kt korang ni..
Tu kan my special day…

BIRTHDAY AKU..
Untuk tahun  2014..
Genaplah usia aku 17 tahun...
Eh..
Sabar cket boleh tak?
Sibuk nak cakap aku perasan...
Tambah lagi dengan 10 tahun..
So?
Cepat tekan calculator sume...
Hehehe!!

Aku stori ni dengan tujuan korang pos kek Apollo barang seketul dua kat aku…
Whatttttt???
Tak mau??
Kedekut taik idung ketul ketul la korang ni…
Ok fine!!!

Tapi kan…
Sebenarnya…
Aku dah dapat hadiah special dah hari tu…

13 Feb 2014..
Lepas abes kerja...
Berjanjilah aku dengan hot gegirls ni nak pi lepak dekat Pantai Kemasek…

Akma + Fiza + Shiha

Fiza and Shiha keluar dulu sebab nak pi beli rojak ayam…
Aku pulak pi amik Akma kat rumah dia…
Tumpang solat sekali la rumah dia..
Aku punye la bace surah pendek je nak cepat sebab dah janji nak jumpa Shiha and Fiza ni kt pantai..
Sangat la betulnya tu Mimie oiii…
Bukan ko nak cepat pasal takut Shiha habiskan rojak ayam tu ke?
Hihihi!!

Tup..tup..
“Panas laa.. Saya nak mandi dulu la ey”
Dan-dan je Akma ni nak mandi plak…
“ Ok..”
Biase ok je die keluar tak mandi..
Ops!!!

Yang pasti ..
Penantian itu satu penyeksaan..
Hihihi!!
Yang Shiha and Fiza plak diam je..
Nak call dorang handphone aku plak tertinggal dalam kertea..
Mesti ngamuk dorang tu tunggu kitorang lambat ni..
Alaa...ape susah..
Nanti aku cakap je gini..
“ Akma yang lambat.. Sebab dia nak mandi dulu..”
Tengah tunggu Akma, Ainun pun sampai..
Join sekali..
Moh la kite...


Sekali aku sampai je kat Kemasik tayar kereta Shiha pun aku tak nampak…
Bila call tanye duk mane, katanya duk kat traffic light..
Derrr….
Berjanggut plak aku tercongok nunggu dorang kat situ…
Korang ni jadi polis yg jaga traffic light plak ke yang lambat sangat ni?
Perut aku plak tak yah citer laa…
Abes lagu yang masuk AJL ni duk berdendang..
Sampai siap turun posing bagai lagi ni..

 Me and Ainun..


 Tetibe…
Dorang boleh call Akma suruh kitorang patah balik..
Disuruhnya kitorang pi pantai yang lain plak..
Dorang tunggu kat situ..
Korang ingat running man ke ape ni?
Nasib baik dorang tak call aku…
Mau tang tu jugak aku bukak ceramah motivasi aku kat dorang tu…

Aku dalam Cik Puteh terus jalankan tanggungjawab sebagai mak nenek laaa..

“Jap lagi siap la dorang.. I nak claim duit minyak sebab suruh kitorang patah balik..”


Berdulang plak aku membebel..
Akma plak menyokong penuh usaha aku nak claim duit minyak tu..
Siap dia sekali tumpang membebel..

Sorry ey korang…I lupe plak yang SHELL, ESSO, PETRONAS, CALTEX tu bagi I harga minyak murah..Maklumlah, minyak tu sume dorang sedut belakang rumah I kan…Pfffftttttttt….


Sesampai je aku kat pantai tu, aku nampak ade belon banyak – banyak…
Aku punye la berasap kena patah balik, korang sedap-sedap main sukaneka kat sini?
Ni ade jugak yang nak kena siram dengan pasir ni..
Dengan gaya mak tiri nak bagi penampar Jepun, laju je aku bercatwalk kt tempat sukaneka dorang tu..
Tup-tup..

“Happy birthday to U…

Happy Birthday to U..

Happy birthday to u..”


Terus bertukar jadi watak ibu mithali kejap…


Terharu kot even korang punye surprise tak menjadi sangat…
Awat tak cakap awal-awal nak buat surprise..
Kalu tahu memang aku drive slow-slow je tadi..
So sempat la korang siapkan susun atur makanan sume tu kat atas batu...
Hahaha!!

Tanpa segan-silunya Akma pun luahkan perasaan die..
" Penat saya berlakon nak lambatkan perjalanan tadi..Siap pi mandi bagai lagi ni..Dah la duk dengar die membebel nak claim minyak dengan awak sume..."

Aku?

Arghhhhh...
Tipuuuuuuuu!!!

Sampai hati ye Akma awak tipu saya yang tulus ni?
Hehehe!!
Siap pecahkan lagi rahsia yang aku duk membebel bagai..
Dukacitanya dimaklumkan jugak rojak ayam yang aku inginkan tu pun tinggal impian je laa....
Tapi ok la sebab dorang dah bikin hatiku kenyang..
Ok..

Surprise sangat korang....

Wani pun sempat diseludup ke pantai oleh Fiza and Shiha..

Moh la kite makan..







Dah abes makan..
Mulalah bajet nak jadi diva sume...











Okokok..
Dah kenyang sume kan?
Jom la kite balik...
Ops!!!
Aku tipu sebab pas abes melahap sume makanan kat sini kitorang pi pulak Mesra Mall...
Sambung makan bihun sup perut..
Sebenarnya aku sesorang je yang sambung makan..
Dorang sume diet..
Hihihi!!

Dan malamnya..
Kitorang sesama menghadirkan diri ke majlis ilmu..
Ish..ish..
Bersakan kat pantai boleh..
Takkan pi majlis ni tak boleh plak...
^_-


So..
I thank you Allah for giving me a lot of happiness..
Moga dipermudahkan segalanya..

For my friends..
Terima kasih banyak-banyak..
Nak tahu rahsia tak?
Erm...
Sebenarnya..
I love uolssss so much......

Lets the pic from Shiha conclude about us...


Jumpe lagi...


♥ Thanks For Reading ♥

javascript:void(0)

0 comments:

Post a Comment

Mr. Nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...