Mr.Nuffnang sayer!!

SweeTy..

Saturday, March 29, 2014

Jogging yang bagus tetapi....

Assalamualaikum...

Dua tiga hari lepas aku pi hantar adik aku ke sekolah..
Eh..jap Mimie!!
Adik ko sekolah kat Venezuela ke?
Bukan ni tengah cuti sekolah ke?
Adik aku tetiap pagi ada kelas tambahan la baru ni..
Nampak gayanya bukan cuti dia je terisi, dengan time aku untuk bergolek atas katil sekali hangus...
Main point sekarang aku nak cakap yang aku kakak mithali la..
Bangun awal pagi pastu antar adik pi sekolah..
Yelaa tu Mimie oiii..
Bukan ko terpaksa hantar ke pasal tak de sape dah kat rumah?
Hehehe!!

Ok..dah melalut!!
Back to my story..
On the way balik hantar adik aku tu, aku sempat la jeling kat insan insan rajin lagi sihat yang duk berjoging kt satu kawasan ni...
I salute la kt uollss ni..
Tetibe ternampak dua budak perempuan ni..
Look nice tapi....
Adoi kak...
Ni nak jogging ke nak pi shopping mall ni..
Tang baju and seluar dah ok dah..
Tapi ...
Tang kasutnya tu...


Ni yang aku nak start membebel ni..
Jogging or bersukan tu mmg bagus..
Tapi agak-agak la kalu nak pakai kasut tu...
Bukan sume kasut leh wat berjogging kak..
Pakai track suit bagai..
Tup-tup dengan high heel...
Stailista ke kak?
Maybe stailista utk korang tapi for me...
Safety is my priority..
Appearance tu belakang kira..
Kalu orang kate sport shoe ko tak cantik sekali pun, ko tak yah la nak amek pusing sangat..
Nanti kalu jatuh, ade dorang nak kasi lutut dorang kat ko?
Kirim salam je laa...
Lagi satu kalu nak beli sport shoe tu, make sure beli saiz yang betul and jenis yang betul..
Kot ye pun berkenan sangat jangan la kasut wat main squash pun korang entam wat jogging...
Kalu tak tahu, tanye je orang yang jual tu...
Malu bertanya sesat jalan..

Ok..
Till meet again..
Bye...




♥ Thanks For Reading ♥

javascript:void(0)

0 comments:

Post a Comment

Mr. Nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...