Mr.Nuffnang sayer!!

SweeTy..

Saturday, January 28, 2012

Ma aku cakap aku gile?

Huhuhu!!
Btol ke aku ni macam tu?
Apesal aku tak sedar pun?
Aku rase cm salah je..
Tapi kan..
Takkan mak aku sanggup tipu aku kot..
Mustahil gak tu..
Plak tu mak aku yg lahirkan aku..
Mesti faham perangai anak die yang tercantik skali dalam umah ni kn?

cun tak?


Jgn ckp aku perasan cantik yee..
Mak aku ade aku je the only one daughter..
Haruslah aku yg tercantik..
Cantik kn utk perempuan je..hehehe
Waitttttttttttttttttttttttttttt!!!
Korang jgn ckp mak aku kejam tau tuduh anak sendiri yg tercantik ni gler plak..
Bukan gler mental disorder tu ..
Tapi gile kat beg..
Ye ke?
U will be mine one day..
Ni beg yg aku berangan nak..
Tp tiap kali aku nak, mak aku ckp nnt dlu..
Katenye nmpak cm beg tu lagi tinggi dari aku..


Ari tu hampir-hampir nak beli, tetibe my bro ckp nnt die blikan dekat Vietnam..
Wooo...tp ble nak gi sane?
Kne tunggu lagi ke?
Aku nak beg!!
Beg aku dah rosak cket-cket..
Dah bertahun aku pakai beg ni...
Sayang sgt kat kamu Cik Blanike!!


Thanks a lot my dear, Blanike!!

♥ Thanks For Reading ♥

javascript:void(0)

0 comments:

Post a Comment

Mr. Nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...