Mr.Nuffnang sayer!!

SweeTy..

Saturday, January 14, 2012

Kakak Tu Lelaki Ke?



Korang  rase kakak tu laki ke perempuan? Hehehe!! Meh sini aku nak citer cket..
 Biasenye budak pempuan kan mmg suke bercerite barang ape yg die nak.. Aku pun termasuk dalam golongan tu laa.. Disebabkan aku tak de adik-beradik perempuan yang lain, aku pun bercerite la kat adik-adikku ni..Dorang pun cam dah biase, layan aje la angan –anganku itu..
Aku cakap la dengan dorg barang-barang yang aku nk shopping nanti.. List aku mmg tak pernah berubah dari dulu..Yang pasti, mesti ade kasut, baju, tudung, handbag... Dengan penuh bersemangat aku gambarkan camne barang-barang yang aku nak tu.. Tetibe, my youngest bro ni sound aku
“Kak ni macam perempuan je”
Hahaha!! Tu die adik kecikku yang 6 tahun dah bersuara.. Nampaknye sekali lagi budak kecik tu tersilap...
Sambil gelak-gelak, sorang lagi adikku pun cakap yang aku ni kan mmg perempuan.. Agaknye kalu dengan adik-adikku yang lain, mesti dorg berangan nak beli bola, jersi, jam dan macam-macam barang budak laki..So, ble aku cite barang yang aku nak, tu yang rase pelik n terkeluar ayat macam tu.. Tp seingat aku, mase die kecik-kecik dulu lagi slalu ayat tu aku dengar.. Layan aje la!!!



♥ Thanks For Reading ♥

javascript:void(0)

1 comment:

  1. kak ni macam perempuan je.mmg akak perempuanlah.hahaha.
    wedding?kak mimie nak kawen ea.hihihi

    ReplyDelete

Mr. Nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...