Mr.Nuffnang sayer!!

SweeTy..

Sunday, January 8, 2012

Jom Dapatkan Telekung Percuma Dari Telekung Thaiyibah

Assalamualaikum..
Tadi jln-jln blog kengkawan tetibe terserempak satu blog ni..
Owner blog ni nak kasi telekung free tau..
Seronoknye kalu aku yang dapat..
Nak tau ape yg best pasal telekung ni?
First, korg leh pilih nk yg cotton or jersey..
Dua-dua kain yng best n selesa dipakai kn?
Harge pun berbaloi.. Nampak selesa sgt pakai..
Name die telekung Thaiyibah...
Kite patut sokong rakyat kite tau..
Sape lg yg nak sokong produk org kita kalu bukan kite kan?

So, sini ade cadangan untuk nama telekung tu..Me cadangkan nama 
HIDANAH...
Hidanah ni maksudnya ialah ketenangan dan kedamaian..
Antara sebab me pilih name ni ialah sebab telekung tu kan kite guna untuk bersolat..
Selain memenuhi tuntutan Allah, Insya'Allah kite akan beroleh ketenangan melalui solat kita..
Telekung itu sendiri bewarna putih bersih yang mane mampu memberi kedamaian pada hati dengan warna yang suci itu..
Semoga hati kita pun sedamai dan setenang warna telekung yang putih bersih itu..

Mengapa saya nak telekung Thaiyibah ni?
Saya nak mencuba telekung buatan org saya sendiri.. 
Saya pernah membeli telekung tp jujurnya telekung itu bukan dibeli di Malaysia tetapi di  Jakarta..
Selain tu, saya pernah mendapat  beberapa hadiah dari GA yg pernah saya sertai tp sehingga ke saat ini, saye belum pernah lg memenangi telekung..
Mungkin jugak telekung ini nanti boleh dijadikan hadiah untuk mak saye...
So, sgt-sgt gembira dan bersyukur sekiranya terpilih untuk menerima hadiah ini..

p/s: klik banner jika ingin sertai GA ini..
♥ Thanks For Reading ♥

javascript:void(0)

0 comments:

Post a Comment

Mr. Nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...