Mr.Nuffnang sayer!!

SweeTy..

Monday, January 30, 2012

BiLa KaWan-KaWan Tok Jiring BerjUmpe..

Assalamualaikum dan slamat tengahari.
Korang brape lame dh tinggal zaman skolah?
Erm...aku ble ditolak dibahagi adelah dlm 7 tahun lebih-lebih..
Lama gak tu kan..
Kalu kawen ni, mesti leh anak 2 org dah kot..
Tapi smpi skrang tak kawen lg..
sbb tak sape nk ajak aku kawen...hahahhaha!!
23 Jan 2012, kami berjumpe di Teluk Ketapang, KT..
So, jom layan ape jd ble kami berjumpe...

malu-malu sampai sibuk nak jage kete masing-masing..

yang ni plak..

Bertegur sapa melalui aktiviti dalam kumpulan kot..

Tapi....
paling over ialah...

Patah la tengkuk P.Cik tu, Arif..
kan kurang plak wang hantaran Nazri nnt...hehehe!

Takkan sembang je smpi kering air liur?
MISSION IMPOSSIBLE la tu..
Perlulah ade
...
..
.

First,Tgk pertunjukkan menghidupkan api ke ni?


 Calon menantu pilihan ni.. Rajin-rajin!!!
Jauh-jauh cket 'org minyak' tu..
Meletup karang...


 Hangus sudah.. Jgn lpe bakar skali udang galah, daging n sotong dlm bekas tu yee...


tunggu hidangan je ke akak? ish..ish...


Cantiknye future bride ni... ble ye? Calon dah tunggu tu..hehehe!

supervisor tgh survey keje anak buah die tu.. Jage-jage, ade yang memerhati.... 


Sedia!! Sedia.. Sesi membesarkan badan akan bermula....

eh..eh...
ngape ni?
VVV
VV
V

Lor.. Korang tak bg ke kat Tihah udang galah tu? Jgn la tendang-tendang pasir tu..Masuk dalam mknn tu kan..

Makan sopan-sopan taw!!
Sopan macam sape?
Haruslah macam...

Tiru la mcm Lemi ni. "Dah ade yang punye ke ni?",tanye p.cik di sebelah.. ^_-

Jgn plak jd macam ni....
v
v
v
v

"Ish..ish.. gelak sorang-sorang tu..mude-mude lagi dah macam ni", kate ati p.cik..


Acara makan agar berdiri bersama-sama pun ade jgk rupenye yee... bace doa tak ni kawan?

dalam pade sibuk-sibuk tu..
sempat jgk nak pow org yee...

alamak!! mane wallet aku ni...abislah aku kalu tak bayar wang perlindungan ni..


Gendang gendut tali pedati..
Kenyang perut suke ati..
( Betul ke pantun tu?)

Dah kenyang, mase utk tambah posing la plak..
Chop!!!!!!!!
Sampai ati korang kan?

Penat Cik Fiena kite organize sume ni..Leh korang tinggalkan bekas kosong je kat die?
Jgn la wat muke sememek gitu..Nanti 'BUDAK LAUT' blanje makan pizza yee...

Jom kite posing2 lagi...

Senyum... Klik..Klik..



 senyum comey gitu 'org besi reunion' ni..thanks ye Fiena & Syazrah..

makan pun sampai terteleng ye budak ni...


 Dah-dah la tu main pijak kaki tu.. Tak puas lg ke main kecik-kecik dlu? 

eh..eh..
Camne ni???

cikgu @ warden pun makan berdiri ke? hihihi!!!
 
 

Lor..korang berdua ke yg abiskan bihun sebekas tu rupenye..
Eh..Pengantin mane yang berkilau kuning-kuning kat blakang tu?
hehehe!!

Huh..penatnye..
So, ape lagi..
Jom balik laa...
Tungguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!


Sape nk kemas ni? Dah nk bercekak pinggang tu...huhuhu!!


Nasib baik dah tak tendang pasir.. Leh jugak tolong kemaskan...




ketua kebersihan dh start pegang pinggan tu.. Org lain tgk je ke?

Berkemas sudah... Thumbs up la kengkawan...




Call Incik Suami nk ckp kitorang puji bihun die sedap la tu Pn.Faeidz tu.. Syukran ye!!
 


Ops..
thanks jugak utk

 Incik Photographer yg malu-malu kerang ni...



Ok, tamat sudah..

P/s: Jgn marah ye kengkawan.. Gurau je!! Kite jumpe lagi..
















♥ Thanks For Reading ♥

javascript:void(0)

4 comments:

  1. bukan plg overlah mimi...plg sweeeettttt....

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. mimie oooo...mimie...buat story sendiri plak dgn gmbr2...hahahaha

    ReplyDelete

Mr. Nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...