Mr.Nuffnang sayer!!

SweeTy..

Tuesday, December 20, 2011

Mane yang aku sayang..

hye..
mula2 sori la sbb asik tangguhkan jawapan aku tu..
aku tak sempat nk tulis je sebenarnye..
dah start bizi balik dah skrang..
Ari tu aku tanye mane yg lbh korang sayang?
Orang ke barang?
Susah gak la nk jawab..
Kalu ikut ati nak je jawab barang..
sbb aku rase barang ni tak sakitkan ati kite..
barang pun jenis yg setia..
lame camne pun, die still setia berkhidmat n teman kite..
lainlah kalu kite yang buang die..
Tapi org..
slalu sakitkan ati..
buat pape ramai yang pentingkan diri..
nak ikut kpale otak die je..
kite punye kepale yang cerdas ni tak mau dengar..
apadaa...
tp setelah pikir masak-masak smpai hangit..
aku terima hakikat yg manusia mmg akan byk sakitkan ati org yang die sayang..
Famili aku pun manusia jgk..
So, aku pilih manusia @ orang laa...
hehehe!

♥ Thanks For Reading ♥

javascript:void(0)

0 comments:

Post a Comment

Mr. Nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...