Mr.Nuffnang sayer!!

SweeTy..

Saturday, September 21, 2013

Berakhirnya 100 hari mencari jodoh..


Salam 1 Malaysia..
Erm.. I think it sounds great if I begin with..
“ Assalamualaikum..”
Sehat ke uolls?
I sehat je ni..
Ceria and comey lagi..


Haaa..haaaa…
Jgn nak wat muke tak siap kat sini plak..
Dah masuk blog aku, kena terima je la ape aku cakap ni even korang tak suka..
Alaaaa… blah la luuuu..
Mulut je cakap menyampah tu, dalam hati setuju je aku ni comey kan? Kan?
Well….

Tepi..tepi..


Aku nak lebarkan sayap ke Mexico ni..
Hehehe!!

Korang ingat lagi tak aku ade tulis pasal 100 hari mencari jodoh?
Kalu tak ingat, korang leh klik sini...
Tak pe tak pe…


Aku paham korang makan semut banyak ey..


please...jgn makan saya!!!

Oi Mimie..
Yang ko bajet diva sangat ni kenapa?
Ingat sume orang nak bace ke ko merepek bagai tu?
Eh… Tak ke?
Rileks laaa.. tu pun nak sentap ke?
Gurau sikit pun tak boleh..
Masuk gua duk sorang-sorang la gitu gak..

Aku nak stori mori hasil pencarian 100 hari tu..
Tapi ngape 100 hari?
Tu laa…aku pun tak tau jugak ngape aku limitkan 100 hari..
Rasenye letak 365 hari pun oraet jugak..

10 Sept 2013..
Cukuplah 100 hari program yang aku sendiri pengarah, aku sendiri peserta dan aku sendiri penaja..
Maklumlah, aku kan awesome bangat..
Sume mende aku lah yang handle..
Kagum kan?
Hehehe!!

Lepas aku post je karangan stardard ISO aku tu, ape aku buat?
Buat ape lagi?
Buat cam biasa je dah laa..
Takdenye aku nak gi tampal iklan plak aku mencari jodoh..
Dah nama pun aku pengarah, suke hati aku la nak cari ke tak kan..
Hehehe!!
Tak de pun aktiviti harian aku yang bertukar..
Pagi pergi kerja..
Balik kerja melepak santai dengan kengkawan..
Main badminton..
Malam online kalu rajin..
Tak pun tengok tv kalu cite best..
Pastu tido..

Dan hasilnya?
Kasi 365 hari pun, kalu dah ditakdirkan tak jumpe lagi, memang tak laa..
Tapi Mimie ko sikit pun tak berusaha..
Ewah… Sabar sikit boleh tak?
Kalu aku jumpe Fahrin Ahmad ke, Gambit ke aku berusaha lebih laa..
Hahaha!!
Dun wori ye…

Eh..korang yang kasi idea aku tulis tu, dah jumpe ke?
Tak jugak?
Erm.. dua kali lima jugak la dengan aku yee..
Whatttttt???
Ada yang jumpa?
Ok, tahniah la aku ucapkan..
Yang lain…
Jom banyakkan berdoa yee…
Insya Allah…

Dan pada yang dah bertemu jodoh..
Jgn merasa hebat ye..
Jgn menghina pada yang belum bertemu jodoh..
Bersyukurlah pada setiap anugerah Allah itu..
Kebahagiaan itu bukan bergantung kepada awal atau lambat jodoh kita..
Kebahagiaan itu sangat luas maksudnya..
Mungkin cara kita merasa kebahagiaan itu berbeza..
Kerana seseorang pernah mengatakan padaku yang pada pandangannya aku Nampak sangat bahagia..
So?
Carilah kebahagiaan dan rasailah kebahagiaan itu dengan cara tersendiri..
Ok..
Jumpe lagi..  


♥ Thanks For Reading ♥

javascript:void(0)

0 comments:

Post a Comment

Mr. Nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...