Mr.Nuffnang sayer!!

SweeTy..

Sunday, September 22, 2013

Koleksi Dulu dan sekarang...

Assalamualaikum kengkawan…
Tengah buat ape tu?
Asingkan beras?
Awat?
Ada orang mintak korang asingkan beras yang dicampur dengan garam and lada hitam ke?
Apa orang tu tengah cari isteri ikut cara P.Ramlee dulu ke?
Aigooo.. Korang masak je sekali gus..
Kasi jadi bubur nasi berlada hitam terus..
Hehehe!!

Memandangkan kali ni aku agak kelebihan masa, aku nak show off koleksi yang aku ada..
Mimie..
Bukan ke selama ni kalu tak ada masa pun ko tetap show off jugak ke?
Oiiii..tang mane aku nak show off plak?
Korang ingat aku ni CEO Air Asia?
CEO Air Asia pun tak show off, aku yang entah sesape ni lagi la tak de ape-ape..
Tetibe aku jadi rendah diri plak kan..
Maklumlah, selama ni diri rendah je..
Hehehe!!

Korang tau tak ape yang aku paling suka?
Sebenarnya aku sangat suka dengan

fridge magnet..

Siyes menarik gua cakap sama lu…
Sebab tu kalu gi mane-mane, mesti aku cari fridge magnet ni..
Tapi tak banyak sangat pun yang aku ada..
Tak penuh pun lagi peti ais kt rumah aku tu..
Bukan sume pun aku beli..
Biasanya ma or my bro la yang belikan kalu dorang gi mane-mane..

Ngape sume susun bahagian atas je?
Meh sini nak habaq pi..
Budak-budak yang datang berkunjung rumah aku a.k.a tetamu suka sangat susun-susun benda alah ni..
Kekadang sampai terjatuh..
Pastu terpatah..
Tau je la aku punye kesabaran sampai mane je..
Kan tak pasal-pasal aku tunjukkan power rangers aku ni…
So, sebelum jadi ape-ape baik letak kat atas siap-siap..
Yang mak-mak budak-budak tu plak, leh wat rileks je anak dorang duk susun fridge magnet tu..
Ingat papan catur ke kak?
Eeeeee….
Aku tak kisah pun nak datang berkunjung rumah aku tapi jgn la susun- susun fridge magnet tu..
Sakit hati den ni nengok..
Hehehe!!

Pastu aku ada jugak….


Lagi...
Tadaaaaa…


Sebenarnye aku tak berminat sangat dengan keychain ni..
Ni sumenye yang orang bagi..
Kot ye pun tak minat, tak de la sampai tahap aku tolak kalu orang kasi..
Dah banyak sangat, aku pun susun la macam ni..
Senang nak amik kalu rasa nak guna..
Hehehe!!

Aku jugak ada…


Ni time zaman aku study dulu..
Aku pun tak tau ngape aku suke sangat dengan gelang..
Pernah sorang lecturer tegur gelang aku yang macam orang asli ni..
Hahahaha!!
Bukan sume gelang la aku suka..
Kalu emas aku tak minat pun..
Aku suka yang nampak pelik-pelik cket..
Tapi sekarang aku tak pakai dah gelang ni sume..
Sekadar simpan wat koleksi je…

The last is....


My pin a.k.a kerongsang..
Ni pun aku jarang beli..
Banyak yang aku dapat dari orang lain..
Ada yang adik lelaki aku bagi..
Tak pun kengkawan bagi..
Ada jugak dapat adiah dari student..
Dalam banyak-banyak ni, yang kotak tengah tu je aku pakai..
Yang lain memang simpan senyap-senyap la dalam kotak..
Hehehe!!

Ni la yg aku selalu pakai dari dulu sampai sekarang...

Aku tak suka sangat yang besar gedabak ..
Yang berjuntai-juntai tu pun aku tak suka..
Aku kan simple je orangnya..
Takdenye nak match pin tu ikut kaler tudung..
Aku lagi senang pakai yang pewter tu..
Jatuh pun tak tercabut pape..
Kalu yang pearl, pantang jatuh hilang terus pearl tu..

Ada jugak aku tengok orang yang semendang beli pin ni..
Katanya asik hilang..
Kejap kakak amik, tak pun adik amik..
Aku plak, tak de orang nak amik..
Tu yang tak hilang-hilang tu..
Dari dulu sampai sekarang duk pakai yang sama je..
Oraet jugak kan..
Save bajet tu..
Hehehe!!

Eh…korang ade tak koleksi pape?
Hah?
Koleksi boyfriend?
Oiiii… korang tak yah la nak jadi playgirl sangat..
Yang lelaki pun agak-agak la nak jadi playboy pun..
Korang suka ke kalu dimainkan?
Tak suka?
Sama la jugak cam orang lain..
What U give, U gets back!!

Aku memang suka main-main tapi…
Bukan mainkan perasaan..
Kalu tak suka, jangan layan laa..
Kalu suka, go on je laa..
Itu pun susah ke?
Tak yah nak wat hiburan sangat perasaan orang tu..
Ada niat nak mainkan aku?
Better batalkan siap-siap..
Kan tak pasal-pasal ada yang sendiri sakit nanti..
Oraet..
Jumpe lagi..

♥ Thanks For Reading ♥

javascript:void(0)

0 comments:

Post a Comment

Mr. Nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...