Mr.Nuffnang sayer!!

SweeTy..

Sunday, November 25, 2012

Kereta sape ni?


Hye sume..
Ini aku tulis tyme bulan poser ari tu tp x sempat nk post...
Layan je laa....


Bulan-bulan poser ni tetibe tingat plak satu kisah yang berlaku bulan poser tahun lepas…
Meh sini nak citer cket..
Satu hari tu, aku and kawan-kawan ahli kelab bujang plan nak bukak poser sesame..
Pikir punye pikir, kitorang pun pilih la sebuah restoran ni..
Restoran Bangkok…
Cam jauh  tapi area Bandar Kerteh ni je pun..
Pas balik keje tu, sorang kawan aku ni nak pi Maybank dulu..
Aku pun temankan la die dlu..
Tapi kitorang naik kete asing-asing…
Sampai Maybank, teman aku tu masuk petak parking..
Aku yang tak de keje ni tunggu je dalam Cik Puteh aku..
Tak sempat abis pun satu lagu,  keluar dah kawan aku tu dari mulut HARIMAU tu..
Anggun, Bergaya dan Cool(ABC) je die berjalan..
Tengah banyak duit katekan..
Tetibe…
Eh..Eh…
Ya Allah…
Die pusing blakang pandang aku..
Alamak..
Siyes tak tau nk wat muke camne…
Gedegang!!!
Tak tahan la..
Bantai je laa gelak sorang-sorang pun…
Hahahahaha!!
Ape kes  ni kawan..


Kot ye pun poser, takkan sampai kete sendiri pun tak knal dah..
Sebenarnye, kawan aku tu tersalah kete..
Siap dah bukak pun kete org tu..
Kaki sebelah dah melangkah nak masuk pun…
Dah la owner kete tu tgh baik punye tersergam indah depan pintu mulut harimau tu duk usha baik punye…
Tak yah tunggu lame-lame trus kitorang kuar dari kawasan tu and pergi umah kawan yang lagi sorang..
Kuar je dari kete, mmg aksi ketawa sampai tergolek-golek trus berlaku..
Haa…korang pernah gak ke tertukar kete?
Agak-agak cmne rase?
Mesti rase cam.....


Kalu la ade cengkerang, lame dah nyorok kot...
Ok..pasni bli strawberi besar-besar pastu ltak kat dashboard kete..

♥ Thanks For Reading ♥

javascript:void(0)

0 comments:

Post a Comment

Mr. Nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...