Mr.Nuffnang sayer!!

SweeTy..

Monday, October 3, 2011

welcome back MIMIE..

Assalamualaikum..
Akhirnye jariku ini menekan jugak teman hatiku ini..
dah lame aku tak ziarah kat sini kan..
hampir dua bulan aku tinggalkan..
bukan membawa diri tapi kerana tak berkesempatan saje..
macam-macam aku lalui sepanjang aku tak timbulkan diri kat sini..
sape kate aku tak rindu..
gian nak dapat adiah tak yah cakaplaa..
korang seronok la kan dah kurang sorang pesaing bulan lepas..
hahaha!! tapi kali ni aku akan try join balik..
hehehe!! arap2 ade la yang sangkut..
so, wish me luck ok!! 

♥ Thanks For Reading ♥

javascript:void(0)

2 comments:

  1. ade dgn xde , same je...xde cabaran utk org lain...hahaha

    ReplyDelete

Mr. Nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...