Mr.Nuffnang sayer!!

SweeTy..

Thursday, October 27, 2011

Aku tak Bodoh..


 Aku tak bodoh..
Itu bukan aku ok..
Hmm...Tu citer yg aku baru abis layan tak layan td..
Korang mesti tgk dah kan? Citer tu kan dah lame dh..
Tak de la best sgt..Tu yg aku layan tak layan je tu..
Tp aku just nak share cket ape yg aku ske dlm citer tu..
Ade scene dlm citer tu parent marah kt anak die yg kecik sbb mencuri kat skolah..
Budak tu dlm tahun 2 je gayanya..Smpi  kne rotan ni sbb mencuri..
Pastu ayah die tanye die curi duit tu sbb nak bli robot ke..
Then, budak tu ckp die nak bayar sejam gaji ayah die ng duit tu..
Actually, ayah die sgt bizi smpai tak de mase kt anak die..
Gaji ayah die rm500 sejam..
So, budak tu nak bg ayah die Rm500 supaya ayah die bleh spend mase sejam dgn die..
Korang nmpak tak betapa pentingnya perhatian dlm idup kite?
Tu slh satu care kasih sayang ditunjukkan..
Kasih sayang itu bukan hanya libatkan keluarga semata-mata..
Dalam berkawan juga perlukan kasih sayang..

 
Alasan mencari duit tak bermakna kita abaikan perasaan org yang harapkan kite..
Duit tak mampu beli kasih sayang la kawan..
Sayanglah org yang sayang n harapkan kite sewajarnya..
Jgn diperlakukan seperti barang mainan..
Ble kite suka, kite amik..
Bile tak suke, campak aje ke mane-mane, tinggalkan begitu aje..
Bayangkan kalu kite diperlakukan sebegitu, adekah kite akan tersenyum gembira?
End of my story, love others like u love yourself..
·         I LOVE U...@_@

♥ Thanks For Reading ♥

javascript:void(0)

0 comments:

Post a Comment

Mr. Nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...