Mr.Nuffnang sayer!!

SweeTy..

Sunday, July 17, 2011

Lupe daratan!!!

Manusia ni macam-macam ragam kan? Paling aku naik nyampah yang lupe daratan.. Mase susah dengan kita, mase senang blah macam tu jee... Adoi... Sape yang rase dah terlupe daratan tu, meh sini aku pimpin korang naik atas darat ni.. Tak elok duk dalam air memanjang... Risiko tinggi tu.. 

Setakat mane korang nak berlagak ni.. Korang duk setinggi KLCC pun, korang jgn lpe la ade lagi Yang Satu tu.. Tu sbb aku rase kalu dah duk atas tu, jgn lpe jenguk org kat bawah.. Jgn tyme susah je korang jenguk bawah..Tyme senang jalan pun bleh sakit leher.. Mau tak sakitnye, kalu asik mendongak jee... Korang ingat laa.. Ntah-ntah, ape yang korang dapat ari ni sumenye berkat doa dr org yang korang pandang sebelah mate je tu..

Ingat la sume...Bile kite di atas, tak bermakna kite takkan ke bawah.. Lagi pun, yang di atas tu sume bermula dari bawah..Pinjaman Yang Satu itu sekelip mate saje boleh musnah.. Jadi, sama-samalah kite hargai org yang pernah menyokong kite... Tunggu next Story ok!!
♥ Thanks For Reading ♥

javascript:void(0)

1 comment:

  1. biasala manusia kan banyak ragam..=)

    ReplyDelete

Mr. Nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...