Mr.Nuffnang sayer!!

SweeTy..

Monday, June 20, 2011

KAWAN REALITI VS KAWAN MAYA

Dalam duk sibuk-sibuk otak aku berfikir care nak menjana caj elektrik umah aku yg lbh tepat umah ma n abah aku ni, tetibe dpt idea nk citer pasal kawan jugak teman , sahabat dan pastinya bukan lawan ok..
Aku jamin korang mesti ade kawan punye.. Sape yang berani cakap die tak de kawan tu.. Meh sini aku nak soal selidik cket.. yelaa, kot-kot korang ni dr zaman neolitik kan? Mau famous aku dengan penemuan baru ni...

Korang pernah tak ade kawan maya? means kawan yang korang tak pernah jumpe die... Camne korang leh knal ye? Kot-kot korang jumpe surat dlm botol kat laut ke... Bagi korang la kn mane lg best antara kawan realiti ke kawan fantasi?

Aku plak dua-dua aku ok tp bler ade prob aku prefer kawan maya...nak tau sbb ape? sbb kawan maya aku ni duk jauh dari tmpat aku ni.. Jauh di benua sane.. Jadi aku rase kalu aku citer prob aku kat die pun, mesti die tak citer kt org lain..kalu citer pun, aku tak kisah sbb macam tak de point je dorg nak jadikan prob aku tu hot topic utk perbualan dorg.. tak gitu Cik kiah? heheheh!!

Stakat ni aku ade 2 kawan maya yg aku rapat.. satu lelaki n satu perempuan.. Yang besnye ng dorg ni sbb aku leh tau psl country dorg la bler kwn ng dorg..kurang lbh cm share knowledge gak laa...Sbb tu org cakap sharing is caring kot even bg aku sharing is boring for certain situation.. bler ng dorg aku bebas bercerite.. rase lega bler ade yg sudi mendengar dn memberi sokongan.. So, bg aku agama bukan penghalang utk kita berkawan..

kawan realiti pun ok je tp aku kurang selesa bercerite... sbb takut jd isu dlm kumpulan Cik Kiah..maklumlah, ramai yg concern...hehehe!! haaaa..jgn nak boikot ke tubuhkan kelab anti aku plak... aku just share ape yang aku rase jee...Tapi kawan-kawan blogger aku pun ramai yg baik..I likeeeeeeeeeee......heheheh!!

Ngantuk dah ni..esok kne keje lg..ok, tunggu next stori aku plk yee...



 



♥ Thanks For Reading ♥

javascript:void(0)

0 comments:

Post a Comment

Mr. Nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...