Mr.Nuffnang sayer!!

SweeTy..

Wednesday, July 20, 2011

Aku vs Ben Ashaari

Banyak btol aku ketinggalan berita terkini skrang..Maklumlah, aku bizi ngalahkan doktor dah skrang... Ari ni bukak-bukak je tgk dah ade kelab Blogger Ben Ashaari... Tu br satu citer..Memang byk lg la bende lain aku ketinggalan..Aku rase kne tukar strategik laaa..Before ni, aku naik komuter, mestilah slow cket nak compare ng Abg Ben yg gne LRT TU..Pasni aku nk pakai aerotrain laa...canggih gitu..Kat KLIA je ade.. Ade sesape brani nak race ng aku? huhuhu!!

Mula-mula aku start berblog ni, aku tak knal pun sape Abg Ben tu.. tp slalu aku tgk ade blogger sibuk citer pasal die.. Disebabkan aku ni ala-ala Detektif Conan, aku cari la sape die Ben Ashaari.. skali aku tgk, tak leh lawan lagi la ng Malik Noor.. Pastu aku tgk ramai yang follow blog die.. aku yg masih zero bout blog ni pun follow jgk laa..siap ltak dalam list blog aku tu.. Makin lame aku dalam blog aku prasan la yg Abg Ben ni suke menulis..Ade je bendenye..Yang pliknye, even the simple thing skali pun die tulis, still ade org bace n siap komen lg tu..Camne aku tau? sbb aku pun bace skali laa... tp aku silence reader..bace je... bab komen ni, aku komen dlm ati jee..

Aku rase tulisan die simple je..ok la ng tahap otak aku yang gred...entah la..aku pun tak tau gred ape.. yang buat aku bace tulisan die tu sbb tajuk die mnarik..hahahah!! Aku pun plik byk btol idea nak menulis tu.. aku plak byk menulis dlm otak je..ble penat, trus tak tertulis..siap lpe lagi ape nk tulis tu.. hancus sungguh la aku ni..So, dlm keadaan skrg niat aku nak lawan Abg Ben tu aku rase aku pendamkan dulu... Tak sempat laaaa...
Tunggu aku dah free btol-btol baru aku lawan...Tapi mampu ke aku? No comment!!!! Ok la... Sorry la Abg Ben kalu ade terasa ng komen dalam ati aku tu..hihihi!!!

♥ Thanks For Reading ♥

javascript:void(0)

0 comments:

Post a Comment

Mr. Nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...