Mr.Nuffnang sayer!!

SweeTy..

Saturday, March 19, 2011

Adiah sampai lagi..

Huhuhu!!! Esok dah start sekolah balik..
Maknanya start keje la cik Mimie oiii...
Jangan malas-malas..
Biar rezeki berkat..
Before start bizi balik, aku cam biasa la nak share adiah yang aku terima..
Ni adiah aku dapat dari cik posmen tadi..
Cun taw!!! I like..
hihihi..
ni la dia..
Kerongsang mutiara tu tau..
Aku dapat ni dari Kak Annieyss..
Aku dapat ni sempena contest ni..
Ni plak aku punye entri..
Mekaseh bebanyak ye Kak Annieyss..

Lagi satu adiah aku terima dah last week..
Baru ari ni sempat aku nak show off..
hehehe!!
Ape adiahnye?

tu diaaaaaaaaaaaaaa...ala-ala zaman kepahlawanan gitu..
aku dapat ni dari Kak Hayati..
Aku dapat sempena GA birthday anaknya, Adam Firdaus..
Akak ni bagus tu..
Siap antar email n mesej lagi tanye adiah dah sampai blom..
So, tenkiu so much ye akak...

p/s: ade lagi 3 adiah masih belom sampai...tunggu!!!! hehehe
♥ Thanks For Reading ♥

javascript:void(0)

1 comment:

  1. Assalamualaikum,
    Dah pun sampai...esok bolehlah pakai ya ;)

    ReplyDelete

Mr. Nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...