Mr.Nuffnang sayer!!

SweeTy..

Sunday, March 27, 2011

Latest kemenangan..

hye sume..
lame sangat-sangat tak update tentang kemenangan aku kat sini..
ceh..macam la banyak sangat ko menang mimie oii..
hehehehe!!
aku kebizian cket dua tiga menjak ni..
so, kurang la join contest or lucky draw or GA ni..
Tapi alhamdulilllah..
rezeki tetap ade..
Rabu last week, 23 mac 2011 agak bertuah..
Mula-mula aku check..
Terus aku rase nak melompat..
Mau taknya..











Tengok ni...
best kan adiahnye?
hehehe!!
tak sabar nak tunggu adiah sampai ni.



Pastu..
malam tu lagi skali aku bertuah..
kali ni datangnya dari blog Oya...
Menurutnya, hadiah akan menyusul this week...
Surprise...

So, thanks ye Oya...

♥ Thanks For Reading ♥

javascript:void(0)

1 comment:

Mr. Nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...