Mr.Nuffnang sayer!!

SweeTy..

Saturday, May 25, 2013

Itu pilihan hatiku...


Hye uollssssss…
Kali ni aku mau stori mori pasal pilihanku….
Time mengundi dah lepas la Mimie…
Akak…
Ingat time mengundi je ke leh memilih?
Setiap mase kot kite kne memilih…
Wahahaha!!

Sebenarnye, aku mau berstori kesahku zaman aku kanak-kanak comey dlu..
Ops… sampai sekarang pun aku comey lagi even bukan kanak-kanak dah..
Sabar…. Jangan nk termuntah kat sini ok..
Aku tak suke busuk-busuk kt blog aku..
Sile balik muntah di blog anda…
Hahahha!!
Kalu korang tak caya aku comey, try tanye peminat aku..
Tapi..
Sejak ble plak aku ni ade peminat ey..
Owh…sungguh bajet retis la aku ni..
Toing!! Toing!!
Okokok..

Mase kecik-kecik dlu, aku slalu tgk kawan-kawan buat mengenai biodata masing-masing..
Aku pun haruslah tak mau kalah kan..
Nak jugak buat bende tu..
Yang paling aku tak tahan ble tang tulis warna kegemaran..
Macam-macam kaler la yg kawan-kawan aku suke kan..
Yang aku plak duk terkial-kial pikir warne yang aku ske..
Seriously I never know my favourite colour..(alamak..terspeaking plak..)
Kekadang amek mase beberape minit untuk aku tulis tang tu…
Sungguh tak matang la time tu…
And to tell u the truth..
I hate that part very much..
Sebab rase sangat menyusahkan aku untuk bagitahu ape pilihanku..
Hahahahha!!

Now, 26 years old..
I had realized that my favourite colours are black, white and red…
Wow!!!
Aku suke itam sebab aku rase black is really smart…
Nak-nak ble ditambah dengan warna putih..
No wonder la kalu orang slalu kate hitam itu menawan kan?


smart colour..

gorgeous colour..

Putih plak nampak suci..

Bersih dan suci...

Merah?

berani...

Aku tak sedar pun aku suke merah tp most of my things mesti ade unsur merah..
Bile aku memilih merah, aku rase bersemangat, kuat and tak senang dibuli..


Hollaaaaaaaaaaaaa....
Peace...

Pink?
Aku anggap seketurunan la dengan merah..
Cuma nmpak lembik cket je..
Hahahaha!!
Sori ye kalu korang fanatic pinky..
Aku rase  sangat konfiden ble pakai tiga warna ni…
I am prefer to be smart than beautiful…
So, aku rase kalu kne tulis biodata cam zaman kanak-kanak dlu, itulah pilihan untuk jawapanku..
Ok..
Jumpe lagi..

♥ Thanks For Reading ♥

javascript:void(0)

0 comments:

Post a Comment

Mr. Nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...