Mr.Nuffnang sayer!!

SweeTy..

Saturday, May 25, 2013

Persediaan Untuk kenduri kawen….


Holla!! Holla!!
Bermula sudah cuti sekolah kan?
Bile bermula je cuti sekolah, maksudnye bermula juga kenduri – kendara….
Asal cuti, kawen..
Asal kawen , cuti..
Hehehe!!
Dah jodoh nak buat camne kan?
So, aku pun sibuk jugak membuat persediaan untuk kenduri…
Chop!!!!!
Bukan kenduri aku laa…
Aku prepare untuk ke kenduri je..
Eh…tu pun kne prepare ke?
Harus la akak-akak…

Memandangkan tahun ni aku dh 26 tahun, ramai plak yang suke tanye ble aku nak kawen..
Waaaaa…. Bukan salah aku tak kawen lagi..
Tapi orang yang lg muda dari aku tu je gatal nak kawen awal…
Hahahaha!!
Kalu sorang je yang tanye, aku buat muke donut je..
Tapi ble lebih dari sorang dan tetiap kali aku gi kenduri ade yang tanye..
Aku rase sangat perlu untuk aku prepare jawapan siap-siap..
Camne nak buat?
Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa……

 'JODOH SAYA BELUM SAMPAI LAGI'

Tulis besar-besar then gantung je kt leher..
Tak yah penat-penat dah nk jawab…
Kalu dah sampai jodoh,  aku kawen laa…
Dengan sape pun aku tak tau..
Tapi aku nk kawen dengan org yang suke aku..
Hahaha!!


so....


Doakan aje laa…
Ok, jumpe lagi…




♥ Thanks For Reading ♥

javascript:void(0)

0 comments:

Post a Comment

Mr. Nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...