Mr.Nuffnang sayer!!

SweeTy..

Thursday, April 28, 2011

kEnape dengan BKB9600?

Masih lagi dlm mood yang kurang rasional tp dah bleh drive ari ni..
Ni sume gara-gara BKB9600...
Sebenarnya BKB9600 tu kete org yang aku sayang sgt..
Kete tu berada di Genting Sempah..
Semalam aku n 2 kawan jalan-jalan ke Mesra Mall dekat Kertih pas abis tyme keje..
Aku sampai kat simpang nak masuk tu, tetibe sebuah satria neo no BKB9600 lalu sebelah aku..
Terus terdiam aku..Menggigil..Terkelu...
Terkejut melihat kete tu..
Sebabnya? Aku nak sngat jumpe owner BKB9600..
Aku tak mampu nak kejar kete tu sbb minyak kete aku dah berkelip2 tanda dahaga minyak lagi..
hp aku lak dah abis bateri...
Ya Allah...Sgt sedih aku rase tapi tak mampu menangis..
So, aku sampi skrg tak pernah tinggal doa mintak agak dipertemukan kembali..
Amin..

♥ Thanks For Reading ♥

javascript:void(0)

0 comments:

Post a Comment

Mr. Nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...