Mr.Nuffnang sayer!!

SweeTy..

Friday, April 1, 2011

HAdiah lagi...

Hye sume..
Mula-mula aku nak cakap mekaseh bebanyak la kat kengkawan yang sudi jenguk blog ni..
Sekarang aku dah kurang mase cket dengan blog ni.. Bukan aku tak try luangkan mase tp mate tak izinkan aku..
Asik tertido awal je tau.. huhuhu!! Sebenarnye aku penat je keje..Tu yang tertido awal tu..

Memandangkan ari ni ari Jumaat iaitu ari aku tak keje, bleh la aku luang mase lbh cket..
Kali ni aku nak share adiah yang aku terime dari GA yang aku dapat..
Adiah kali ni aku dapat dari akak Sidratul Muntaha..
Nak tau ape adiahnya?
Ni diaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..

merelip lagi coin purse tu taw!!
mekaseh akak...

Lagi satu adiah aku terime ari Rabu baru ni...
Yang ni aku dapat hadiah utama..
Cemerlang kan aku ni?
hahaha!!
nak tengok rupa adiah aku terima tu?
Jeng..jeng..

Korang agak-agak ngape aku dapat adiah sume yang berkaitan ng duit ni ye?
Ke aku ni mate duitan?
noooooooooooooooooo...
yang lg best akak ni bukan setakat kasi sling bag ni je taw..
tapi kasi 2 FM kat aku..
comey sangat...

Cepat teka...
yang mane satu aku dapat?
ape? pandai adik baju pink tu..
yang I ♥  London tu la..
Cantik kn?
Mekaseh bebanyak Kak CT @ acik nA

p/s: 3 lagi adiah dalam perjalanan ke umahku...
♥ Thanks For Reading ♥

javascript:void(0)

1 comment:

  1. salam mimie....
    ari nih baru sempat nak wat bw....semantara tunggu incik hub akak abes keje... wah.. dah buat N3 ye... itu je yg akak dapat bagi..... sori ye adiah tak sebest yg dipikirkan... ms ni plak stock asik takde... next time akak wat GA @ contest lagi... jgn lupa masuk k... mekaseh...
    really hope u like it....

    ReplyDelete

Mr. Nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...