Mr.Nuffnang sayer!!

SweeTy..

Friday, March 8, 2013

Masin mulut ma..

Horray!! Horray!!
Ble bosan, baru aku cari buah ati aku ni..
hehehe!!

Tetibe aku tingat kesah ni..
Tahun lpas, ma n abah aku ade pergi ke Vietnam..
Sesaje cuci mate , luaskan pemandangan kate org..
Ble sampai je kt umah, soalan pertama aku ialah
"ma, best x gi Vietnam?"
Ni haa jawapannye..
" Best la..Byk barang nk beli..Kak Mie leh la gi nanti"
Waa... macam best je...
Ble la dapat gi ni..
Kalu ma nk sponsor best jugak...
At last.....

1 Mac 2013
Here We Gooooooo.....

Pergi berempat saje...

me & my ma..

my jiran...

Tp balik berlima disebabkan kemunculan 

My Bro,budak pakai kemeja kotak-kotak tu..
Die dtg pagi, trus balik petang tu same kitorang..

Aku byk nk share ape yg aku lihat kt Vietnam tu..
Tp, not now laa..
Next stori yee..
Sbb aku nk citer psl berkat mak aku sebut tu..
Hehehe!!

Mase kt Vietnam tu, kitorang tgk byk kain-kain cantik yang sesuai utk majlis kawen or bertunang..
Tetibe ma aku cakap..
" Nanti nk tunang, kite dtg bli sini la.."
Wow!! 
Doa seorang ibu tu..
Hehehe!!
Tunggu je la...
Bulan depan ma & abah aku akan ke Mekah..
So, harap-harap doa seorang ibu dan bapa mampu bawa aku ke sana plak...
Amin...









♥ Thanks For Reading ♥

javascript:void(0)

0 comments:

Post a Comment

Mr. Nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...