Mr.Nuffnang sayer!!

SweeTy..

Monday, November 26, 2012

Best sangat Ke?


  “ Mesti best kan sorang je perempuan?”
Haaa… ayat ni dah immune aku dengar ble orang tau pasal aku and my heroes….
Aku anak first and ade 5 adik lelaki..
Meh nak stori cket best ke tak…
Jap..
Nk tgk heroes tu x?
Meh ler...

2 years ago in Chenor...
ops...lagi sorang mane???

v
v
v
v

 
Gotcha!!!
Tapi mane die pegi?
Erm...Sebenarnye die telah memilih untuk..

v
v
v
v

membakar lemang gne engine kapal terbang plak..
Cepat siap cket kot..
Hahaha..

Ok.
Back to stori...
Nak kate aku anak kesayangan , sah-sah salah...
Sume la dorg sayang..
Kalu degil kene jugak pulas telinga…
Tak pun kne jugak dengar ceramah mak aku tu…
Hihihi!!
Best sebab tak yah share barang?
Agak-agak la kak..
Takkan tudung and baju kurung nak kne share kot..
Haru sungguh laa..
Adegan adik nak tiru gaye kakak melawa or bermekap tak de laa..
Aku simple jee..
Pakai mane yang selesa..

Sikit sebanyak aku terpengaruh dengan dorang..
Macam kne hipnosis plak...
Mak aku cakap..
ade anak perempuan sorang tapi tak macam perempuan sangat.. hahaha!!
Ye ke?
Nak kne jadi ayu ke?
Aku mampu berlakon ayu utk 5 minit pertama je kot...hehehe!!

Dari kecik aku tak berape gemar main pondok-pondok..
Mesti tak mau main ble kne jadi mak..
Main anak patung bagai tu pun aku tak minat..
Aku lagi suke main basikal..
Baju kurung pun aku tak berape nk pakai..
Tak de la aku pi pakai baju melayu plak..
Sampai adik aku pernah syorkan aku beli baju T and track suit je wat raye..
Dorg kate tu macam dah jadi baju kebangsaan and rasmi aku…
Hampeh sungguh laaa..
Jiran-jiran aku pun pernah tegur  kalu aku pakai baju kurung..
Nampak sangat memang susah nak nmpk aku berbaju kurung..
Bukan ape mak cik…
Susah nak berjalan, berlari…
Nak-nak kalu nak cepat…

Kena buli sebab sorang je perempuan?
Mane ade..
Aku yang buli adik-adik aku laa..
Dorg lagi tinggi and besar dari aku tapi kakak still kakak ok!!
Mane-mane yang dorang leh tolong, aku mintak la dorg buatkan..
Alaa..banyak mane sangat keje aku..
basic-basic je..

Bergaduh?
Haruslah ade jugak..
Kalu sesetengah orang bermula dengan mulut, kitorang sebab tangan yang tak bleh duduk diam..
Sikit-sikit nak mencuit..
Adegan tarik-tarik rambut tak berlaku la kat umah..

The best part is ma and abah tak pernah paksa aku jadi ape yang bukan aku..
Slalu jugak sokong pape yang aku nak join..
Sangat memahami jiwa anaknye..
 Camne?
Mane-mane pun je aku rase..
Yang penting, korang usik je adik korang..
Then,  your life akn jd more colour-colour laa..<_>
Ok, Ketemu lagi...

♥ Thanks For Reading ♥

javascript:void(0)

0 comments:

Post a Comment

Mr. Nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...