Mr.Nuffnang sayer!!

SweeTy..

Saturday, July 23, 2011

Mane Permintaanku?

Korang pernah tak rase kecewa? jgn nak tipu ckp tak pernah plak.. Senget gak aku ni,dah tau pun tanye lg.. hehehe!! Kalu korang sedih, marah, kecewa, korang wat ape? Kalu aku mesti la suke mengadu.. hehehe!!! Tapi bler tyme dah tak terkawal, mmg kepada Yang Satu la tempat dicari..

Korang pernah pikir tak ngape ade doa korang yang tak ditunaikan? Aku slalu berfikir... and at the same tyme sgt-sgt bersyukur rezeki aku terus dimurahkan.. Alhamdulillah... Tu antara doa aku yang tak pernah putus n sentiasa ditunaikan... ade satu doa aku yg sampai skrang tak ditunaikan lg.. dalam berfikir, aku teringat satu crite dari lecturerku..katanya doa kita tak ditunaikan lagi sbb Allah suke ble dengar kita merayu meminta sesuatu dengannya.. Suara kita yang penuh pengharapan dan penuh keikhlasan kerana hanya Dia yang mampu menentukan segalanya.. Sape kite utk melawan takdirnya.. Jadi, jgn menyerah trus.. Usaha n terus berdoa pada Allah.. Insya'Allah, satu hari doa itu akan diterimanya..

Doalah dengan hati yang ikhlas...
♥ Thanks For Reading ♥

javascript:void(0)

0 comments:

Post a Comment

Mr. Nuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...